D U N K D U N K D U N K

Hej !

S
orry att jag inte bloggade något igår, var för trött. Iallafall så var det mys i fredags. Däremot glömde jag & Anne fika för vi käkade på donken istället. Haha! Sen mötte upp Elia och drog efter det in till LO där vi träffade massa roliga..!
Igår blev det mest film hela dagen, men började må skitilla på kvällen så taggade till sängen rätt tidigt. Mår fortfarande illa och huvudvärken kommer inte på tal om hur ont det gör. Ändå dunkas det musik på högsta volym, hmm..?
S
ovit till nu typ, förutom vid elva då jag vaknade, snackade i tele med Anne och sen somnade om igen:p

Hur som, ska gå och ta en lååång, varm dusch nu. Raka mig, lägga ansiktsmask och lite så. Får se om jag kanske känner mig lite fräshare efter det. Hoppas på det!
 Har ingen lust att bli sjuk nu. Jag som varit frisk i en månad nu. Awesome!


PUSS på er älsklingar ! :*


fett oldie bild, men fettish ballish ;)



*hittade en bild och vad 17 har jag i ögongroparna ?! GRÄDDFIL eller what ? Eeoow, liten fjortis, blök blök blök*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0