hej!

Är så fruktansvärt trött, så ska ta och tagga till sängen snart. Fritids tar kol på mig även om jag tycker att det är skitkul att vara där..!

I
dag, efter att varit ute två timmar och lekt vinken, blindbock och allt vad det kan vara, skulle jag och Mattias (han praoar också där och går förresten i min klass, nämnde jag det?) ha utvärdering med personalen, tog väl fem minuter så efter utvärderingen blev vi tillsagda att vi måste ta rast för att inte bli helt slutkörda..
"Sätt er här i soffan och ta det lugnt utan barnen en stund. Sen kan ni sluta er rast när vi ska gå till mellis." Så sa dom till oss, jag och Matte satte oss i soffan men efter en halv minut Mattias bah:
"Nej Julia, ska vi inte ta och gå ut istället?"
Så när en i personalen såg oss med jackor och allt hon bah; "Men ni är ju helt otroliga! Ska ni ut nu igen i alla fall?"
Ingen rast ingen ro. Höhö, nej men raster är verkligen inte kul när man kan vara ute och leka blindbock, right? ;)

Taggar to tha bed nu, skriver mer imorgon innan jag drar.

 

PUSS ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0