gud, vad jag älskar rukbriker !

Hellu,

Måste börja fixa mig nu, men vad ska jag ha på mig? Har egentligen lust att bara dra på mig mjukisbyxor och en tjocktröja, osminkad och med en knut mitt på huvudet.
Men så lär  det nog inte bli.. Har inga skor heller..! Mina ugg:s gick sönder förra veckan och då har jag bara stövlar eller tygskor.. Kommer väl sluta med att jag går hemifrån med Lukas skor eller nåt sånt. SUCK..!

Oj! Är klockan redan 09.40 ?! Var tog tiden vägen?
Får se om jag hinner skriva mer innan jag åker, annars blir det när jag kommer hem ikväll!



PUSS !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg!

Kika gärna in i min, kanske svara på "dagens fråga" eller kanske bara lämna ett litet tassavtryck? :)

Ha en bra tisdag / Natalie

2011-01-25 @ 10:49:24
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0