Juste, Blogga Var Det Ja!

Glömde helt bort att blogga efter att jag duschat!

Har iallafall nyss kommit in efter att ha varit ute 2 TIMMAR ! :O Och av dom 2 timmarna har jag sprungit runt och skrikit "Rör dig inte annars skjuter jag!" i 40 minuter.
Jag och Felicia sprang och lekte snut medans Lukas och Stoffe försökte ta min pistol (även kallad ficklampa;)) Och det ända jag sprang runt och skrek var "Upp med händerna!" "Rör dig inte!" "Stanna, annars skjuter jag!" HAHA!
Slutade sen med att jag blev mullad av Lukas och Stoffe men sen klarade jag mig undan! Och som vanligt så vann jag! Wihoo!
Och jag tror att jag borde bli skådespelare (!) Älskar att bara springa runt och tönta mig;) Haha, skådespelarjobbet skulle nog passa mig utmärkt, få vara olika 'personer'. FETT KUL!

Hur som haver så ska jag och Felicia mysa framför någon film. Mys! Kameran är laddad och klar så den ska användas flitigt tonight:p



PUSS !

*datan är för seg för att ladda upp bilder right now..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0