" OOOH MYY GOOOOOOOOD ! "

Hela dagen har jag, Anne & Karina gått runt och sjungt (om man nu kan kalla det för sjunga;)) "OH MY GOOOOD! Do you need a doctor baby, are you scared ? "

Hej förresten!

Sjukt trött och har egentligen ingen lust att blogga.. Men kör lite snabb update,

Igår var jag ju på Öppet Hus på TBS, verkade som en helgrym skola och har fett med lust att gå där!:D Ska däremot på fler öppet hus i helgen på andra skolor så vi får väl se efter dom besöken helt enkelt:)

Idag; ja som sagt, jag, anne & karina har lekt rockare och gått runt och trott att vi kan growla (stavning?) taha!
Och efter att jag försökt ringa min mamma i 20 minuter (!) stannade jag och Anne kvar i skolan ett tag med Jesper, Erik och några till.
Jesper tog tag i mina ben, drog ner mig från en soffa och drog mig på golvet som nån himla skottkärra eller whatever ? Sen satt han i mitt knä ? Haha, sjukt sjukt!
Men iaf buss med Anne as usual. Sen kom jag hem runt halv sex och behövde gå hem, och måste ju bara säga att vägen var snorhal !


DAMP PÅ BLOGG.SE, GÅR INTE LADDA UPP BILDER ;o




PUSS på er sweetiies ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0