Trött Cheey !

Hej!


Sitter hemma och är inte gift med Jesper. Men imorgon ska vi gifta oss iaf:) Haha!


Hur som, skolan idag var rätt chill fast ingen idrott och jag som var så sjukt taggad på att träna !
Sen innan sista lektionen satt jag och Anne i soffan med en massa härliga boys! Och när jag skulle gå till datasalen för någon språkolympiad så fick jag inte gå dit för Jesper, så han drog ner mig i sitt knä? Haha, så där satt jag i Jespers knä och garvade åt Anne som kämpade för sitt liv för att behålla sina skor på (Simen, den skiten, har kommit på att det är roligt att dra av folk skorna & Anne var offret;))

Efter skolan stan med Anne en sväng. Vi tänkte ta en fika vid ån eftersom att skolen sken och det såg vårigt ut. Men självklart var det ju mörkt när vi slutade..! Så irriterande.
Men iaf, vi gick till vår favoritaffär, där vi förövrigt är riktiga stamkunder! -ICA. Så gott som varje dag sen november/december har jag och Anne tagit vägen förbi ICA för att köpa vår drog -euroshoper choklad ! Lovely!


trött chey !




Vad har ni gjort idag?
'


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0