Uppdateringen suger just nu, jag vet.

Hej!

Idag. Vad händer idag? Jag ska börja sticka stringtrosor! Eftersom att mitt kompisförbud slutar gälla när lovet är slut så finns det inte mycket annat att göra än att sticka trosor. Skämt åsido.

Åkte till Konsum (skjutsade Felicia på SPARK!) köpte goda saker, batterier och mjölk;) Bara jag och Felicia som är friska nu så ansvaret att handla hamnade på oss.
Har ni hört att det kommit en ny svininfluensa? Antagligen den mamma, pappa och Lukas fått. JAG VILL INTE HA DEN ! Hade ju svininfluensan förra gången den var aktuell. (gud, vad är det för ord jag börjat använda?!)

Hur som.. Vet inte vad jag ska skriva mer..

Vad har ni gjort under jul & nyår? Berätta!:)



idag  körs det på mittbena. Wihoo!;)

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0