9 juni 2011

Har inte haft några vanliga lektioner idag, utan mest städat, plockat ur skåpet och gjort Camilla Frohm (lärare) irriterad ;)

Är hemma nu och ska in till skolan igen om två timmar för då är det nämligen avslutning! Hela nian har övat på hur vi ska gå på scenen och hur vi ska ta emot betygen och sånt idag och jag ljuger ifall jag säger att jag inte är nervös...

Det har fortfarande inte sjunkt in att jag faktiskt slutar nian ikväll. Och att jag kommer splittras från min underbara klass. Och jag har sagt det flera gånger i bloggen, men jag kommer verkligen sakna skolan. Livets Ords Kristna Skola som jag hela tiden säger att jag hatar, men egentligen.. Jag älskar skolan .. Så underbara lärare, människor och gemenskapen är toppen toppen. Jag har gått på denna skola sen förskolan och nu ska jag helt plötsligt inte komma tillbaka mer.
Det kom några små tårar i skolan idag och jag har faktiskt kysst en vägg (en vägg som på något oförklarligt sätt alltid lyckas gå in i mig..) och jag har kysst mitt skåp. Det där skåpet jag haft i två år som är placerat längst ner i ett hörn så att man blir knäad i huvudet varje gång nån kommer förbi, men ändå.. Det är mitt skåp och jag har suttit vid det säkert 10 timmar om man lägger ihop det.
Och klassen, ojojoj... Ikväll kommer det bli sprutande tårar och en hejdundrandes massa kramkalas.
Och skolan... Jag har nu lovat mina två klassföreståndare att jag ska komma och hälsa på dom nån dag. Ta ledigt från min skola och gå till LOKS och vara med på någons lektioner, fast jag drar nog med mig någon annan också;)
LOKS och människorna i den omgivningen har verkligen format mig till den jag är idag. Utan Sara Rye tex (min svenska lärare) hade jag varit en riktig skolkare nu som skitit totalt i skolan och hade flera IG:n. Men hon brydde sig och snackade med mig så att jag nu inte är det som jag annars skulle varit.
Klasskompisarna och ja, allt på hela skolam har verkligen fått mig till den jag är idag. Och jag är så sjukt tacksam för det.
Puss på alla som gått på LOKS, lärare som elever. Jag älskar ER ! ♥


Iaf, har en och en halv timme på mig innan jag ska åka in till skolan igen så måste skynda ner i duschen och raka benen och så.
Efter avslutningen drar jag & några tjejer i klassen ut och äter för att fira att vi gått ut grundskolan.


PUSS till alla! hhahaah bilden ...


Juste, hinner inte ladda upp bilderna från banketten nu, men dom kommer imorgon! :) KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0