I Nordlandia ...

Hej på er!

Kom ju till Norrland & till min moster igår. Och flyget gick jättebra faktiskt! Så fort jag klev igenom säkerhetssaken på Arlanda så försvann all nervositet, så det var jätte skönt verkligen!

När min mosters man hämtade mig på Kallax (flygplatsen i Luleå) så var bensinen nästan slut och när vi var 500 meter ifrån en mack där vi skulle tanka så blev det bensinstopp, & efter att bensin från reservdunken hade hällts i startade inte bilen... Bara att gå ut & knuffa, haha! Första upplevelsen är uppe ;)

Idag har det varit en ganska lugn dag, ändå är jag totalt slut... Jag & Linda gick med barnen till en lekpark så att dom fick leka lite, sen var jag ute med barnen på gården ett tag medans Linda gick & vilade lite. Har även förstått idag att vara mamma verkligen är ett heltidsjobb!!
Och vet ni vad jag gjort idag också ? Tro det eller ej, men jag har klippt gräset!! Något jag aldrig gör annars... Men nån gång måste väl vara den första ? :P


Iaf, ska gå och duscha nu och sen blir det en lugn kväll och jag lär gå & lägga mig ganska skapligt. Det är tidiga mornar när det handlar om små änglabarn ;)

PUSS på er! I love you guys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0