K L A S S 9 A

 JAG ORKAR INTE SKRIVA VEM SOM ÄR PÅ BILDERNA OSV OSV.. MEN DET ÄR IAF BILDER PÅ UNDERBARA KLASS 9A !

Söndag: Vår resa till Gotland började klockan åtta i Uppsala. Framme på Gotland var vi i kyrkan där vi sov och senare gick vi även ut och åt och tittade runt lite i alltför underbart vackra Visby!




Måndag: Jag, Anne & Simen dygnade natten mellan söndag & måndag men lyckades faktiskt somna på golvet i en halvtimme runt sju på morgonen.
Dagen var lugn & full med solning (& eftersom att jag & Anne var så himla trötta då så somnade vi i solen och låg ute och snarkade)och på kvällen blev det guidad tur i Visby och senare pizza!

lite väl desperat leénde ..  Nyvakna & fina .

Bilden togs under ett av mina inte så glada stunder under kvällen, Anne hade precis kastat ner en gaffel i min Cola så kolsyran hade gått ur (& DET VAR EN HISKLANS DYR COLA!!!) sen satt Hanna & Anne och mobbade sönder mig för att dom hade kolsyra i sin cola + att Anne satt och peta på mig hela tiden, haha = irriterad cheey ! ahah xd 
Så alltså; anne sitter och tycker att hon är skitrolig på bilden & jag försöker vara skitsur, vilket jag inte lyckades så sjukt bra med.. Liksom Anne ser ju ut som världens gris sak ! AHAHAHAH!

Tisdag: Vi drog in till Visby & hängde lite där. Runt två bar det av till Lummelundagrottorna och där var vi till halv sju? Sen blev det grillning vid havet och sen även dygning för alla. Den ni! Onsdag morgon skulle vi nämligen upp 4.30 (!) Vilket vi kände att vi inte skulle klara av, men att vara ute hela natten gjorde inte någon skada!


Onsdag (idag) : Skulle som sagt upp 4.30 idag så det blev en till dygning. Natten spenderades med Anne & Sara i Visby. Vi gick bara runt och pratade och hade det trevligt i två timmar.
På båten som tog oss från Gotland så var jag bara vaken i tio minuter och båtturen tog tre timmar. När jag tänker efter så är det ganska pinsamt att jag och Anne låg på en bänk på båten och sov i tre timmar.. Tihii!




har sjuttioelva miljoner bilder till, men det här får räcka för idag:)


PUSSAR på er mina underbara ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0