Sista kvällen hemma ... Blandade känslor ja0 !

Åkte till stan runt ett med mammi. Lämnade av min lillebror på ett läger och känner att jag kommer sakna grabben.. Vi kommer ju inte träffas på en månad nu eftersom att jag åker iväg och jobbar imorgon!

Sen blev det lite saker inhandlat, linne, bikini och lite så :)

Men nu ska jag sätta mig och mysa med min familj, den delen som faktiskt är kvar hemma, the last night liksom.

Och imorgon ska jag försöka få tag på någon och träffa lite folk innan jag drar. Skulle ju egentligen gått på Annes fest ikväll och träffat massa härligt folk där, men det blev ändrade planer, tyvärr :(


Ajja, ni får lite bilder från tidigare idag.
Jag & Felicia försökte grilla marshmallows (stavning?) på ett ljus & tändare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0