Ta-På-Någons-Rumpa-Dagen


Hörrni! Det är ta-på-någons-rumpa-dagen idag. Såå.. Har ni tagit på nåns rumpa?;) Tycker personligen att jag praktiserade grymt bra idag med tanke på att mina händer praktiskt taget bott på Jespers röv idag. HAHAHAHAH!

Bilder från dagen:

Anne & Jag. Tjejen kan då se störd ut!

Igen :p

Hej!

Sov ju hos mormor inatt, hur skönt som helst! Sov i världens mjukaste säng, kunde gå upp senare för att jag hade närmare till bussen och mormor gjorde frukost åt mig så att jag´kunde sova ytterligare lite längre. Bra start på morgonen? Yes!

Dagen började iaf i Alnäs där det var vårfest med 8-9an. Vi badade solade och dog lite av värmen och så sola lite igen. Slutade runt halv ett så då drog jag och Anne in till stan och mötte upp Elia & Jesper. Sköna grabbar det där! Gick mest runt och klagade på värmen innan vi satte oss på BK och drygade.
Elia blev tråkig och åkte hem så jag, Jesper och Anne satt på en sten och hade det mysigt ;)
Och efter ett tag tröttnade även Jesper på mig & Anne så han drog hem. Då blev det fruktansvärt tråkigt så jag & Anne satte oss i stadsparken (as usual) och låg där på en filt och snackade i typ tre timmar. Sen var det tänkt att vi skulle gå på Den Sista Konserten som musikprofilerna i min klass hade, men Anne fick damp och åkte hem så jag mötte upp min fader, såg till att han bjöd min på mat och sen drog jag hem. Haha!
Jag väntade på stan i sex timmar för denna konsert helt i onödan. Onödigt på hög nivå alltså!

P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0