Världens Bästa Vecka Evvah !

Känns som om veckan kommer bli bääst!

Imorgon är det vårfest i skolan så dagen tillbringas ute i Alnäs med underbart sköna människor.
Onsdag slutar jag klockan tolv och sen på kvällen är det bankett, kommer bli grymt!
Torsdag slutar jag tidigare och på kvällen är det avslutning och efter det drar jag & några tjejer ut och käkar och firar att vi slutat nian.
Fredag; FÖRSTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET! -och den blir grym. Först middag med mormor & morfar sen antagligen Fett Med Kärlek med Sophie, sen drar vi hem till mig och sover här.
Lördag spenderas helt med min underbara syster Sophie!
Söndag; Anne har sin fest och det blir att partaya till vi sommnar stående. Hennes 16-årsdag ska firas in ordentligt!
Måndag; Flyget går 21.15 från Arlanda och då drar jag till Piteå till min moster där jag ska jobba till mitten av juli. (Uppdateringen då kommer nog inte bli den bästa, men jag ska försöka updatera er varje dag med mms bloggar.. Och det får ni nöja er med helt enkelt..)


Veckan blir ju totalt sjukt grym! Lovely!

 

PUSS !


Kommentarer
Postat av: ida

sv: Jag med, längtar som tuuuusan!

2011-06-06 @ 19:50:32
URL: http://idaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0