2/3 -11

Heej på er!

Idag är det onsdag och bara två dagar kvar till helg! Hur skönt..?
Jag tycker om onsdagar, ganska chillade lektioner och så:P

Slutade tre idag och tog bussen till stan med Sara, Becca & Bea. Trevliga människor det där! Träffade även min fina pojkvän en väldigt snabb snabbis;)
Och sen blev det den hatade lantisbussen med Sara.

Ska snart ta mig lite mat och sen kommer mormor hit. Var ett tag sen jag träffade henne trots att vi bor 800 meter ifrån varann. Hehe.


(& juste! "C:arna" var borta idag så vi var fem stycken på tyskan, riktigt skönt!)



mormor & jag. Snyggast.se ;)



PUSSI !

Kommentarer
Postat av: anne '

Haha , ' pussi ' får mig att tänka ' pussy ' , trodde du skrev dt först. Jag bah " wtf ?! " xd <3

2011-03-02 @ 17:28:23
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0