bolakalele'

Hej sötnosar!

Hade ju nationellt prov i fysik idag, och det kändes som om det gick rätt hyfsat! Var ju så mycket enklare än jag tänkt mig!
Provet var uppdelat i två delar och första delen hade man 120 minuter på sig att göra, efter undefär 40 minuter var jag klar, så det blev en och en halv timmes rast. Lite småskönt sådär:) Sen blev det andra delen som bara tog en kvart eller nåt sånt.
Huvudvärken började röra sig inom mitt huvud redan när jag vaknade imorse och under min gryymt långa rast så blev den inte bättre, blev fruktansvärt yr under dagen också så när nationella var klart runt 11 så satte jag mig på bussen hem. Så jag har varit hemma ett tag, kollat film och lite så.

Vet inte vad jag ska skriva mer..? Men ni får ha det gött och så lär det väl komma nåt mer inlägg senare idag, eller nåt ?

PUSS !

Hittade en bild på denna sjukligt fina dikt jag & Anne skrev till Erik när vi hittade hans kemihäfte i korridoren. Riktigt duktiga diktskrivare om jag får säga det själv;)

haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0