det handlar inte om att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall

Jag har lust att blogga, men vet inte alls vad jag ska skriva..

Var nyss nere på almunges lilla lantiskonsum;) Jag och pappa var hungriga och orkade inte laga mat, kom hem med tre billys pizzor och dom var till mig, HAHA! Pappa åt ärtsoppa så nu stinker hela huset bajs. Usch!

Ja, imorgon blir det skola och sen arbetstimme för att jag & anne skolkade för nån månad sen, taha. Efter skolan drar jag till min älskling! Härligt, härligt!



gammal bild från när jag & anne låste in oss på en skoltoalett och somnade (!)
(ja, jag sover på bilden..;))

Kommentarer
Postat av: erik

Skolka arbetstimmen ((; <3

2011-03-16 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0