ω

Åh! Vet ni vad jag fick höra imorse?

Mormor har varit nere hos mina kusiner i Göteborg och när hon skulle åka därifrån så sa Jonathan (4-årig kusin);

"Jag vill följa med dig så att jag kan vara med min bästaste kusin och sova i min bästaste kusins rum och min bästaste kusin är Julia!"

Hur gulligt..? Min lilla ängel sov ju på en madrass på mitt golv en natt i somras och det har han då inte glömt, varje gång jag träffar honom säger han att han vill 'sova över' hos mig igen. Och det är inte mig emot!
 Vi hade det så mysigt, såg på film, läste en bok och innan jag somnade den kvällen låg jag bara och tittade på det underbara barn som låg på mitt golv och sov.

min älskade lilla ängel ♥


Kommentarer
Postat av: eriiiik

men det är juh jag som ska sova över ((;

2011-03-15 @ 08:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0