Ge mig sommar, tack!


Jossan & Jag i sommras :)



Idag är det första mars!! Helt sjukt! Och det är bara
FJORTON VECKOR kvar i skolan !! Härligt!

Hade ingen bloggork igår men tog iaf en pizza med min kära Anne på stan efter skolan. Liten tjejmiddag, var längesen vi hade en sådan! Vi satt iaf på Riffifi och åt och pratade och myste och allt vad som hör därtill:) Och efter att ha blivit uppringda ett antal gånger av Erik & Matte så gick vi till "Varma Gubben" (visst låter det som en korvkiosk?) och satt där ett tag. Sen bar det av hemåt runt sju-tiden.


Idag var det skola som vanligt och jag har dragit på mig en rejäl förkylning. Usch, hatar att var förkyld:(
Gjorde ett matteprov, som gick hyfsat och annars har dagen bara rullat på.
Tog bussen ner på stan med Erik & Oliwer. Och sen hem och plugga arshlet av mig!


Förresten. Vaknade inatt och trodde att jag skulle dö. (Helt allvarligt. Jag trodde att jag skulle kvävas till döds!)Taket snurrade och jag kunde inte andas. När jag reste mig upp för att gå ut från mitt rum för att om möjligt kunna andas bättre utanför kunde jag inte stå eller gå. Benen bara vek sig under mig och jag hade ingen kraft att ställa mig upp igen. 
När jag en liten stund senare kommit ut i köket för att ta något att dricka så började hela världen att snurra och jag fick svårt att andas igen. Sjukt läskigt och jag trodde att jag skulle dö på mitt köksgolv femton år gammal. Hur frestande..? 


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0