"Känner du dom" "Nej" "Okej då går vi"

Hääjsään!

Idag har varit en sån där dag med huvudvärk och magont och en dag som man bara vill stanna kvar under täcket och bara göra ingenting, har ni haft sånna dagar? Meen.. Även om kropp&sinne ville stanna kvar i sängen imorse lyckades jag ta mig till skolan iaf. 
Trots huvudvärk och allt vad det är så har dagen haft sina ljusglimtar! Anne och jag har skrattat oss igenom så gott som hela dagen och när jag skulle hem från skolan så träffade jag på Erik. Trevligt trevligt!
Skolan idag var rätt chill, från 8-10 satt vi och kollade på en sjukt bra film och sen var det bara kemi och matte tills jag slutade för jag slutade tidigare idag så runt två tiden klev jag ut genom skolans dörrar och kände att det var varmt ute. Hur skönt..?


Rubriken är från idag. Jag & Anne gick på stan ett tag och ett gäng killar började vissla efter oss, anne vänder sig till mig och frågar;
Anne; "Känner du dom?"
Jag; "Nej.."
Anne; "Okej, då fortsätter vi gå"
Hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0