Lärarnas Favorit Cheeyer !

Hej!


Innan jag börjar det här inlägget måste jag bara säga att jag & Anne måste vara lärarnas absoluta favoriter!
Igår gick jag & Anne i korridoren i skolan och jag knuffar till Anne med höften så att hon for in i väggen. Då kommer skolchefen och säger "Hej bråkstakar!" och sen går hon igen, haha..?
Idag kom vår svenska lärare fram till oss och säger; "Hade ni mysigt på McDonald's igår?"
Vi; "Va? Vi har inte varit på Donken.."
Läraren: "Jo, jag såg er gå iväg vid lunch igår"
Jag: "Men vi gick till XL-grillen"
Läraren: "Okej, men ni får inte lämna skolans område, för om man som lärare ser er två gå iväg tänker man; nu ska dom dricka, röka eller träffa killar.."
Jag: "Eller inte"
Läraren: "Nej det får vi verkligen hoppas! Och gör inte om det!"
Vi: "Men vi var ju hungriga.."
Och alltså.. vem dricker på skoltid och sen kommer tillbaka till nästa lektion? Och killar träffar man ju ändå, och röka.. jo vi har dragit ut från skolan för att röka förut.. Men igår var vi bara fruktansvärt hungriga och ville ha riktig mat! So.. what's the problem ? Taha!



Den här dagen har varit en sån där typisk Anne&Julia - dag och sådana dagar gillas väldigt mycket! Blir ju alltid lite extra skratt och så då.
Efter skolan drog jag & Anne ner på stan, satt vid ån och åt choklad och snackade. Härligt!

Nu väntar plugg. Yippie! Jag har verkligen blivit en riktig pluggis (!) Men slutbetyg är slutbetyg och kräver lite x-tra;)

Så puss på er sötnosar, för nu ska en duuktig cheey plugga tyska ! :D



HAHA! Titta vilken gammal bild jag hittade på mig&anne *döör*

Kommentarer
Postat av: anne '

Rätt pinsamt faktiskt ... & bilden är ju som den är , haha ! xd

Förresten ... HAN ÄR NU OFFICIELLT MIN ! :D <3

2011-03-08 @ 23:23:29
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Sara

Såg att du sökte bloggsvar... tänkte tips om en www.valresultatet.se , som erbjuder samma sak, fast bättre och lite mer funktioner (som att skapa omröstnignar). Jag använder den för den är lättare och samlar alla mina saker på ett ställe :)

Kram

2011-03-09 @ 12:27:14
URL: http://www.valresultatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0