Pojkväns Snack


Chatting with Anne och vi klagar över våra pojkvänner. Eller.. jag klagar och hon håller med;)
Fast okej, jag klagar inte på dom utan jag klagar på att Erik är i Åre och jag inte kan träffa honom, och att jag saknar han enormt! Och sen så måste jag ju klaga lite över Annes lille pöjk också, och han har smittat ner henne med en sketans förkylning och den har jag börjat få också eftersom att jag är med henne 24/7. Härligt? Njaa..
Så här sitter jag och klagar och hon inflikar med "Eller hur" och "Precis" Hehe.

På tal om pojkvänner så ska jag nog ta och ringa Erik, innan jag dör av saknad;)


Kommentarer
Postat av: anne '

AAA , tjockis ! :(

2011-03-31 @ 18:44:27
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0