u take me to heaven

Hej!

Varit in till skolan och haft utvecklingssamtal för en liten stund sen, och det gick faktiskt bra..! Förvånadsvärt nog, förra terminen gick jag därifrån med en mor som var allt annat än glad;) Men idag gick jag och mamma därifrån och hon log! Otroligt! Haha.

Ska ta och sätta mig med fysikboken innan jag lägger mig fruktansvärt tidigt. Mitt huvud har inte haft sin bästa dag idag om jag säger så. Varit yr och vinglat lite hur som helst.. Så det kanske går över md sömn..? Who know?

Och.. om jag sover så blir det torsdag fortare vilket är väldigt positivt! För då träffar jag min sjukt saknade pojkvän! ♥


PUSS på er! Fysikbok -här kommer jag!

Bild snodd från anne ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0