Vårkänslor

HEJ VÄRLDENS SÖTASTE LÄSARE !

Vet ni hur sjukt glad jag är idag? Det är vår ute och vårkänslorna är igång;)

Var iväg till Stockholm med klassen idag. Vi var på demokrativerkstaden och lekte politiker. Blev som ett rollspel, ungefär. Skit kul!

På tåget hem drack både jag och Anne druckit Monster och speedade var bara förnamnet på vad vi blev då!:D Aldrig att jag skrattat så mycket som jag gjorde denna tågresa! :D

När vi kom till Uppsala mötte vi upp Erik i stan & det var förresten en vecka sen vi kysstes första gången;) Hehe!

 
Jag & Anne


*inga seriösa bilder*


PUSS på er sötnosar, nu ska en duktig julia plugga historia !


Kommentarer
Postat av: anne '

Jag bara älskar bilden längst ner :$ men duuu , skriva ut dt viktigaste åt mig ? (a) <3

2011-03-03 @ 18:27:50
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0