3 / 2 - 11

Hej!

Förlåt för den kassa uppdateringen igår, mitt humör var inte på topp direkt för vissa av gårdagens händelser. Och skulle jag bloggat igår så skulle det varit sånna där fruktansvärt dryga inlägg som bara handlade om kiss och bajs och blablabla..!
Men iaf, igår så åkte jag till skolan, gjorde ett fysikprov och sen drog jag hem igen för att jag var sjuk. Jag som inte har varit sjuk på länge (& tro mig dt har varit asskönt att inte vara efter med allt i skolan..) åkte nu på feber, förkylning och halsont..
Eftersom halsen värker så äter jag gröt helatiden för att det ''lenar upp'' så när jag blir frisk måste träningen verkligen börja, kommer komma till skolan som världens fetaste kossa!

Haha..? Nej, ska sätta på en film och sen äta något.

P U S S
på er darlings !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0