5/5 -11

Nej men hallojjsan igen !

Har varit en såndär dag då jag kännt mig så sjukt äcklig och så. Verkligen en perfekt dag för att bara krypa ner under täcket och ligga i sängen hela dagen med dunder musik i lurarna. Men inte då. Skolan väntade på mig och jag var i skolan redan halvåtta imorse!! Sjukt..!

Har pratat med två underbara vänner idag som har fått mig att må så sjukt mycket bättre än vad jag gjorde imorse när jag vaknade. Anne & Emelie, TACK!


Imorgon är jag egentligen ledig, men ska ändå in till skolan klockan åtta imorgon och göra ett prov..:( Stor fet SUCK !

Ni får två bilder från idag:D


Dålig bild* Sara & Jag, ja, vi har hörselkåpor på oss ;)

Mina & Annes ben;)  -Världens fulaste, coolaste & skönaste byxor, dom lär infinna sig i min garderob snart!:D



P U S S E N !

Kommentarer
Postat av: anne '

lugnt gumman , tack för att jag också fick prata av mig , puuuuuusss <3



coolaste byxorna asså , shit. funderar på att köpa dom bara för att xd

2011-05-05 @ 20:56:40
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0