8 / 5 -11

Åh! Min dator har sagt godnatt, den är verkligen så seeeeg! Så bilderna från helgen lovar jag att jag ska ladda upp imorgon!! (om nu dator orkar vakna..? Hoppas på det!)

Vilken dag! Först vaknade jag och Sophie upp i vår stuga klockan tolv av att hennes brorsa ringde. Vi gick upp och så fort vi kommer ut så säger Sophie's föräldrar att brunnen är full så det går inte gå på toa..! Så att gå ut i skogen och kissa var det första vi fick göra efter att vi vaknat (!) Haha.
Efter typ en kvart sitter jag och Sophie i soffan och tittar på tv samtidigt som vi halvsover. Så hör vi Sophie's mamam skrika utifrån: "SOPHIE KOM UUUUT, SKYNDAA!!!" Sophie segar sig ut och när hon står i dörren ser jag att hon börjar springa, så jag reser mig upp ur soffan och springer ut jag med. Och vet ni vad det är som hänt? Gräsmattan brinner! Och vattenslangen som precis gått sönder gick det ju inte spruta med. Så springa och fylla hinkar med vatten var vad den närmsta halvtimmen bestod av.. *puuh* Vilken morgon!

Men efter den händelsen blev det en lugn dag. Kom hem runt halv fyra och har snackat i tele och sovit sen dess. Tihi!

Hihi, igår så skrev jag ju att Sophie somnade när vi tittade på film, remember? En halvtimme efter att hon vaknat låg jag på hennes axel och slummrade. Tihi, gulliga flickor som sover hela dagarna;) Men trots att vi sov på dagen så la vi oss runt elva och sov till tolv. Slitna bruudar!

Jaa, bilder kommer som sagt imorgon!



PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0