Blää

Blä på skolan!
Blä på läxor!
Blä på plugg överhuvudtaget!
Blä på allt!

Usch! Jag har nog aldrig varit såhär trött i hela mitt liv! Kroppen hänger inte alls med vad hjärnan säger till den, eller så är det kanske tvärtom? Att hjärnan inte hänger med vad kroppen gör..? Äh! Jag vet inte, jag är helt totalt sjukt virrig och det jag helst av allt skulle vilja göra just nu är att krypa ner i min varma säng och sova. Sova och att ingen väckarklocka ringer och väcker mig kvart i sex imorgon bitti. Det hade varit underbart! Men nu ska jag inte få ligga i min sköna säng och sova, och jag kommer att bli väckt kvart i sex imorgon bitti av ett fruktansvärt drygt pipande ljud från en väckarklocka.
Blä på väckarklockor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0