Friidrottsdagen Avklarad!

Sådär. Då var även denna friidrottsdag avklarad, inte utan skador däremot.
Sträckte nämligen min lårmuskel när jag sprang 60 meter första gången. Men det gjorde ju liksom inte så ont, så jag sprang en gång till direkt efter för att förbättra tiden och när jag kom i mål andra gången gjorde det nåt så fruktansvärt ont.
Sen var det ju det att jag blev uttagen till finalen i samma gren så jag sprang den också och när jag kom i mål för tredje gången kunde jag inte gå. Så haltande och med bandage på ena låret är hur jag har gått runt resten av dagen. Lagom trevligt!


finalen - hanna, rebecka, judith, esther, judit, carro & jag


mitt underbart snygga ben ..?



KYSSEN!

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och tryck in dig i kategorin ''tävlingar'' om du är intresserad!



Ha en super bra dag och lycka till i tävlingarna om du anmäler dig :) <3



www.tronnblom.blogg.se

2011-05-17 @ 20:28:22
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0