Frukost #2

Hej, kom hem halv tio och håller nu på att avsluta frukost nummer 2 ! Frukost måste verkligen vara det godaste målet på hela dagen..? Yammi!;)

Hur som, har inget planerat för förmidagen förutom att jag måste skriva klart en uppsats om Hjalmar Söderberg. Annars ska jag bara packa och ta det lugnt och njuta av min lediga dag och runt ett så tar jag bussen in till stan, möter upp Sophie och lite senare så vet ni ju vad som händer.. -VI DRAR TILL STUGAN! Wihoo!:D
Solen tittar fram idag också och det är betydligt varmare än vad det varit resten av veckan. Så hoppas på att graderna stiger lite ytterligare så att det blir mycket solning i helgen!

P U S S E N !


Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0