Hemma från Stckhlm

Hallojsan!

Hemma från tha huvudstad nu :p Det var trevligt på denna modevisning må jag säga. Däremot så var ju modellerna något så fruktansvärt smala och kläderna kan jag ju inte säga att jag tyckte om direkt. Höjdpunkten på hela eftermiddagen / kvällen måste väl ändå varit när den enda snygga modellen (som inte var pinnsmal utan var lite lagom vältränad sådär och hade snyggaste kroppen jag sett på länge ;)) satte sig mittemot mig, Anne och Hanna på Donken när vi käkade.
Ögongodis för mig och Anne som satt vända åt rätt håll! Stackars Hanna som satt med ryggen mot honom, däremot tyckte hon inte han var snygg (!) och jag & Anne sitter där som dreglande hundar med ögon stora som dasslock. Ungefär. Ja, man kan ju ha olika smaker kan man väl säga..? Hihi.

Bilder lär komma upp på face, och när dom gör det så ska jag minsann lägga upp dom här (tog inga bilder, nivet, både mobilkameran & vanliga kameran har gått sönder, lite lagon skillat sådär..)

N
i får nöja er med (ännu ett) bildlöst inlägg.

 

P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0