"jag är inte fjortis" "jo.." "nej jag röker inte"

Idag har jag insett vilken liten fjortis jag var för inte alls så länge sen..
Jag satt helt fredligt och checkade Annes bilder på hennes mobil och helt plötsligt kommer det upp en video där från åttan där jag har riktig fjortiströja och väärldens urringning, leggins, uggs, så mycket vitt skit i ögongroparna att det ser ut som om jag kletat dit en burk GRÄDDFIL, så mycket mascara så att jag bara har TRE ögonfransar och sen 7 ton foundashion på läpparna.. Och under den perioden tyckte jag själv inte att jag var fjortis eftersom att jag inte rökte.. HAHA! Stört.
Hur kunde jag gå så som jag gjorde ?!


haha! STÖRD ANKA ! kan inte sluta skratta åt denna bild, ANKMUN! HAHAHAHAH ..



Däremot så ångrar jag inte min lilla period där jag såg ut som en hora och var en riktig liten vidrig bitch som alla störde sig på all the time. Okej, jag ångrar väl att jag gick runt på stan och visade upp allt man kunde visa, och att jag just såg ut som en billig hora, men jag hade grymt kul också! Och därför ångrar jag inte min fjortistid.
Jag kommer ihåg en gång, jag tror att det var 2009, så var jag och Sophie på stan. Vi såg två snygga killar som kanske var 17 elr 18? Så vi följde efter dom (dom visste däremot inte om det) tills vi stod utanför deras lägenhet / trapphus. Som TUR var så fegade vi ur i sista stund för att gå in i trapphuset där vi sett snyggingarna gått in. Pinsamt. MEN jag hade grymt kul, så mycket som jag fnittrade och skrattade som när vi sprang tillbaka till stan från trapphuset har jag nog aldrig skrattat i hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: maja

Jag har ingen blogg men ska ha det snart. Hur får man bort finar och hur sminkar man som en fjotis je mig ett tips snälla.;-):-):-)

2012-01-06 @ 17:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0