Lips That Felt Just Like The Inside of a Rose


Kärlek till låten!


Bloggen har legat nere i några dagar, i know. Har haft så sjukt mycket plugg och uppsatsskrivande att jag inte har haft tid för bloggen:( Men det lär det nog snart bli ändring på, nu när det är precis på slutspurten av skolan så är det alltid så mycket som ska hinnas med, men nästa vecka så är det mesta av det avklarat! SÅ SKÖNT ! Och det är bara fyra veckor kvar tills skolavslutningen, tror jag..? Verkligen inte långt kvar nu!!

Sitter och pluggar på mitt tyskaprov nu, för den som råkade bry sig. Och sen har jag religionsprov & biologiprov (& tyskaprov) & en bokrecension (men jag glömde boken i skolan och har hundra sidor (och jag menar verkligen hundra, eller hundratvå till och med kanske, förresten kan man ha parentes i en parentes?) kvar att läsa i den, men scch! Det får bli en liten hemlighet, liksom;)) ja och en massa annat skit också, och allt detta ska vara klart till imorgon !! Hur ska jag hinna..? Känns som om det blir att dygna inatt för att jag ska hinna med allt !

 

 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0