Mat Paus

Sitter och skriver uppsatser för fullt! Men det känns som om jag kommer behöva dygna inatt.. Har så mycket att göra! Jag har lovat mig själv att aldrig mer spara allt till sista stund. Sånt här sista-minuten-plugg är så stressigt!

Men nu blir det iaf en liten paus. En tillräckligt lång paus för att jag ska hinna springa till köket, hämta en macka och ett glas mjölk och sen sätta mig och skriva mina uppsatser igen så att jag åtminstone kan få någon timmas sömn inatt..

PUSS på er!


det här skulle inte sitta helt fel. Är så trött att jag döör! Skulle vara helt underbart att få lägga sig & sova nu (!)

Kommentarer
Postat av: anne '

asså , DU ska inte säga nåt ! jag är FORTFARANDE uppe & håller på med min uganda - uppsats & klockan är liksom snart halv 4 ? jag ska upp om 2 & en halv timme :o & jag är inte klar än. det blir att dygna för min del asså. shit ! :o

2011-05-27 @ 03:31:09
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0