Stressad x1000

Usch vad stressad jag är nu ..! Klockan är halv ett och om två timmar måste jag iväg för att fixa busskort, och köpa lite saker.. Sen drar jag in till stan och möter upp min textilgrupp och så åker vi vidare till Stockholm där vi ska gå på Beckmans modevisning. Kommer nog bli skitkul!
 Däremot så har jag ju studiedag idag, ännu en helt ledig dag som går åt till skolan.. Förra fredagen och så nu..? Detta får det verkligen bli ändring på.

Hur som haver så kommer dom närmsta två timmarna bestå av att jag varvar en engelsk bok (som måste vara utläst på onsdag (!) ) och en massa tyska och svenska uppsatser som ska bli färdigskrivna.

Hej förresten!


T-shirt från H&M, Halsduk från Indiska och sen ett par jeans på det. Smäck!




P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0