I D I O T

Är så sjukt irriterad. På min lärare, på alla idioter denna värld är full av, på skolan. Stackars dessa människor som råkar stå ivägen där jag går. PMS & damp är ju bara förnamnet..


Heej!
Vilken dag! Försov mig imorse (som vanligt?) Min kropp och mitt sinne har redan tagit sommarlov..! Iaf, skit dryga lektioner idag. Och på den ända chill lektionen idag så dampade min lärare sönder för hon tyckte att jag inte gjorde något fast jag egentligen gjorde massa..? Störd.
Lunchen var helt duunderbar! Jag och Maria käkade äppelmos och mjölk, tihii, busiga flickor! Sen slickade vi tallrikarna med äppelmos. Haha!

Ni kanske får bilder sen, för nu måste jag plugga .. SUCK !



PÖSS ! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0