R U B R I K

Hej!

Sjuk & hemma idag också, men känner mig bättre så ska snart ta och plugga lite, för imorgon bär det av till skolan igen och så är jag ledig på fredag. Så skönt!
Och på fredag ska jag antagligen med Sophie ut till hennes sommarstuga. Nästan två år sen jag var där (!) så det ska bli så underbart härligt att komma ut dit igen!

Så många minnen därifrån, sommaren för två år sen började vi cykla efter två killar, som hette Kevin & Petter, vi sa till dom att vi var 94: or för vi trodde att dom var 93: or (& då kunde ju inte jag vara 95:a & Sophie 97:a) men sen fick vi reda på att dom var 95: or och då började vi mobba sönder dom för att dom var så små & haha, Sophie är 2 år yngre ?
Vi gick ner till stranden och ser Petter sitta på en sten, vi går förbi och då börjar han skrika och svära och säger; "Det där var mycket blod!!" 
Jag och Sophie tittar ner och ser att hennes ben är helt rött av blod, och vi hade inte märkt nåt..? Haha!


Kort sagt så blir det DUNDER att komma ut till Stugan igen! Saknat placet sjukt!

Bild från udden, hahaha! Så fuula..!

Men ja, back to reality, ska som sagt plugga lite nu.


P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0