You're the Only Reason That I'm Not Afraid to Fly


Du är luften som jag andas & jag älskar dig! ♥

Du är verkligen den mest crazy brud jag känner.
Men dina galenskaper förgyller min vardag.
Vi har gått igenom så mycket tillsammans,
blod, svett, tårar, skratt och alla dessa killproblem ska jag väl inte ens ta upp?

29 Maj 2009 var en av dom mest underbara dagarna i mitt liv.
Vi satt på en sten, du & jag, och kom på att vi skulle bli blodsystrar,
men vi vågade inte skära oss så vi kliade upp varsitt myggbett på benen och
när det började blöda tryckte vi våra ben mot varanda så att blodet skulle blandas.
När vi tyckte att blodet blandats klart
skulle vi se till att få rejäla ärr så att vi alltid skulle
ha ett märke för vår vänskap & sanden i sandlådan fick bli lösningen.
I en kvart satt vi i en sandlåda och gnuggade sanden mot våra uppkliade myggbett.
Och min mamma kom och sa åt oss att vi kunde få blodförgiftning och allt vad det var och vi svarade;
"Vi skiter i om vi får blodförgiftning och dör! Var tyst vi försöker bli blodsystrar här!"
Unga & dumma egentligen, men jag ångrar det absolut inte!!

Vi träffas & pratar inte alls lika mycket som vi gjorde förut, men jag ser dig fortfarande som min lillasyster
och ingenting kommer att ändra på det. Sanden och vår blodblandning gav resultat trots allt;)
Så nära som vi kom varanda tror jag inte att jag kommer komma någon annan
någonsin.




♥♥♥
Sophie Eriksson, min bästavän och blodsyster, jag älskar dig!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: sophieriksson

fäller tårar för mitt hjärteslag <3 du och jag hela nästa helg ?

2011-05-03 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0