1 Oktober 2011

Schenoos!

Har lämnat av Jesper på bussen nu, och vi har haft det skojigt, hihi! Nej då men vi satt i mer än en timme och lekte med webcamen, nolifers hejsan! Sen har vi bara legat och pratat och haft det trevligt! Mys!


Ända bilden ni får från idag, alla andra är to much .. no brain liknande typ .. ;)




Titta vad jag fick av mamma nyss, känns som om det passade in på mig ..


Förresten det är 1:a oktober idag, sjukt! Känns verkligen inte som det då det varit ungefär 27 grader hos mig idag och jag gått runt i linne . Haha, sen fyller jag år om tio dagar , feels good! ;)

PUSS ! :*

Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

Söt Jesper :D

2011-10-03 @ 19:40:54
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0