Love Letter

Nyss kom min syster till mig och sa "Vad är det här?" samtidigt som hon räcker över en papperslapp till mig. Jag öppnar den ihopvikta lappen och skummar igenom texten. Vet ni vad det var?

När jag gick i femman skrev jag & vän brev till våra älskade (två grabbar vi förövrigt inte vågade prata med eftersom att dom var äldre än oss, men dom gick iaf på vår skola) däremot gav vi aldrig  breven till boysen utan vi svarade på dom själva. Dessa brev la vi sen under våra sängar mellan bräderna & madrasse, u know? Den sängen där jag la breven fick min syster för nåt år sen och idag så hittade hon det ända brevet som var kvar..

Alltså det var ett av mina brev som jag skrev när jag var 11 (!)



Kan inte låta er se vad jag skrev, på tok för pinsamt.. *blink*

PUSS! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0