Egoboost


Sitter här i mitt vardagsrum och boostar mitt ego till max, egobilder & pepptalk (haha) högt för migsjälv. Min familj måste tro att jag slagit i huvudet riktigt hårt.. Hihi!
Ronyah har åkt hem till mormor och jag sitter & väntar på att maten ska bli klar. Kött & potatis, mumma!

Idag är en sån där dag som jag bara kännt av min längtan efter en liten hund alldeles extra mycket.. Hittade den perfekta, bara det att den kostar 9.000 och dom pengar har jag verkligen inte nu..! Suck!

Vadå underbar ?

Det får ta och bli ett slut på mina besök på hemköp (som alltså sker flera gånger per dag) om jag någon gång ska kunna köpa mig en sån här liten skit. Åååh...


PUSS! :*

Kommentarer
Postat av: | Yohanna |

Vilken söt liten sak :) Vad är det för ras? :)

2011-10-09 @ 00:15:24
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Men gud, vilken söt!!

2011-10-09 @ 02:20:59
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0