I wanna meet the one who makes it hard for me to breath

Godkväll!

K
änns som att klockan är mer än sju, måste bero på mörkret.. Usch! Tycker att hösten är supermysig, verkligen! Men när det börjar bli mörkt tidigt på kvällarna & det börjar ljusna sent på mornarna då, då får jag lite ångest över att jag inte bor i Grekland eller något annat land som har det varmt & ljust så gott som året runt!!

Sitter iaf i min älskade rosa mjukisdress, inte alls ovanligt nuförtiden, och kollar på lite kläder on the internet. Har blivit lite smått förälskad i Bik Bok's höstkollektion!

Lättroad cheey!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

det blir nrj experience för min del :) sj?

http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0