Idag Är En Bra Dag

Scheeeeena mina älsklingar !

S
itter i skolan med massa sköna människor och letar skor med Rebecca & Kajsa till Thorengalan 2011!
Har kommit på också att jag verkligen vill inskaffa mig ett par Jefrey Cambell, dock har jag inte dom pengarna, fattig som man är :(

Har blivit lite smått förälskad i dessa snyggingar, vad tycker ni ? ;)


Efter skolan möter jag upp mormor för utvecklingssamtal som sagt, och efter det tar jag en fika med min fina vän Sara!

 
Bild från i lördags, jossan & moi !

Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag har inte planerat något särskilt idag, vädret är konstigt :/ hur är vädret hos dig?

2011-10-26 @ 12:27:30
URL: http://shoemania.se
Postat av: william

snygga skor:D köp dom:D



SV; naw tackar:DDD

Vad tycker du om mina "Nature Girl" foton som jag har tagit på min vän:D?

2011-10-26 @ 19:49:22
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0