Klagar & återigen Klagar

Bloggen suger häst just nu, jag vet. Men ni får stå ut. Börjar nog bli lite småsjuk + att jag helt och hållet tappat humöret. Går bara och skriker & slår alla som rör mig eller kommer i närheten. Stackars min familj säger jag bara! Vet inte varför, men alla har sina duster & just nu har jag min.
Dessutom har jag kommit in i en period då jag är hungrig HELA tiden. Jag brukar alltid ha ett matsug, men nu går jag & är vrålhungrig hela dagarna. Vaknar till & med på nätterna och måste äta = dålig sömn som ger mig dåligt humör.
Tar mig ut i köket & slänger ihop något gott att äta, något mataktigt & något med socker i! Känns som om det behövs!! Låser in mig på mitt rum sen, slår på OC & bloggar inte mer fören imorgon. Hoppas på att jag är på bättre humör då också!

Sålänge får ni en bild som gör mig glad ♥


PUSS! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0