Nöjd Cheey

Godmorgon.. Eller god eftermiddag kanske (?)

Precis vaknat men är fortfarande jättetrött! Men det är sånt man får räkna med när man haft en dunderkväll med tio minuters sömn! Fien var ju som sagt på mig helatiden & "slog" mig i ansiktet, nöp mig i fötterna/benen och la sig på mig när jag slöt ögonen (fast jag tycker om henne ändå), men tio minuter fick jag iaf sova... *ler*

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer om gårdagen annat än att den var jättetrevlig & rolig & bra och ja ni förstår? Vi började med pizza & sen rullade kvällen och natten vidare med en hejdundrans massa filmer, har du någonsin & sanning eller konsekvens. Hihi töntar.se ;)


Så gott som hela min underbara klass, Cn1 (bild snodd från någons facebook, kmr däremot inte ihåg vems)

&
med det säger jag godnatt igen,

PUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0