Shuuu Brushääään !

Tjingeling!

P
recis kommit hem från bussen. Åkte ju in till stan, fick skjuts av mammi! Mötte upp Sophie och vi satt på hennes skola och snackade ett tag, åt matlåda, hihi, sen drog vi till Burger King med Cicci och käkade där, hihi tjockisar!
Framåt kvällen drog jag med Sophie och kollade på hennes dansträning & sen träffade vi Benne en stund. Trevligt!

Nu ska jag sätta mig med min mori & titta på ensam mamma söker (såå mysigt program ;)) och dricka glögg & äta pepparkakor! Christmas feelings!


PUSS! :*

bild i repris, jag & bästavän ^^


Kommentarer
Postat av: william

äta peppakakor redan nu;D lite tidigt;D



SV; naw tackar så mycket^^

Vad tycker du om mina Modell foton som jag tog på min vän Daniela:D?

2011-10-17 @ 21:13:14
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0