Snabb Update

Scheena !

Ganska så precis hemkommen från skolan. Var en helchill dag med mycket skratt & trevliga människor!
Jag & Kajsan + några killar från klassen kom till museét där vi skulle vara ungefär 40 minuter för tidigt. Men ingen skada skedd, jag kan säga att vi hade det riktigt roligt ändå ;)

Nu ska jag ut i köket och förbereda lite, snart kommer mamma & min syster + Mormor, Linda & Ronyah och då ska vi ha tårtkalas *blink*
Lite senare kommer även pappa, morfar & Lukas för att äta middag här! Mys!

Fick earcuffen av Kajsa idag. Gulligt!

Visst är den snygg ?! :')


PUSS! :*

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja jag har skaffat en hamster, alltid velat haft en och nu har jag äntligen en!. hahah ;D

2011-10-10 @ 16:07:37
URL: http://skruttiibangbang.blogg.se/
Postat av: Sarah Gabrielsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 2000 läsare om du vill :)

2011-10-10 @ 16:36:49
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0