Svar På Tal

Fick en fråga för ett tag sen & det är inte första gången denna fråga kommer upp så nu tänkte jag svara på den en gång för alla. Frågan är:

"Är du och Sophie systrar på riktigt?? Ni är lika =)"

-Nej, jag och Sophie är inte biologiska systrar. Inte släkt överhuvudtaget vad vi vet..? Vi är bara väldigt bra vänner och ja, som vi alltid säger; systrar. Jag ser Sophie som en i familjen liksom.
( För några år sen
adopterade vi varandra som systrar, skrev ett eget kontrakt, skrev på papper gjorde flera kopios och skakade hand på det vi gjort. *ler* )
Vi båda har fått frågan om vi är biologiska systrar jättemånga gånger, inte bara som en kommentar i bloggen från människor vi inte känner utan också från våra vänner. Jag vet heller inte hur många gånger jag fått höra att jag & Sophie är syskonlika. Har flera gånger fått höra att vi har tex. samma ögon, något jag aldrig sett själv.

VARNING FÖR VISSA GAMLA BILDER!



Jaa, vad tycker ni.. Är vi lika?

Kommentarer
Postat av: Michis

Faktiskt, lite :o

Jag hade aldrig tänkt på det om du inte skrev det.. :p

2011-10-26 @ 16:57:40
URL: http://michiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0