Förändring på G

Godmorgon sunshine! 

J
ustin Biebers låtar dunkar förfullt och jag möblerar om i mitt rum. Är så trött på hur det ser ut i rummet nu, känner att jag behöver lite förändring! Måste säga det att JB & ommöblering hänger ihop, hör man JB i mitt rum vet min familj att jag gör om rummet. *blink*
Får se om jag lyckas ta mig till IKEA snart också, behöver lite nya tavlor, krokar & definitivt en bredare säng (synd bara att bredare säng inte får plats i mitt rum), ny matta och annat smått & gott. Inredning är den stora kärleken, något många inte vet om men jag älskar det!

Nu ska jag fortsätta.. Baby baby ooh! ;)


Vet ni någonstans där man kan köpa väggord billigt?


PUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0