"Det är bara självmordsbenägna personer som tar livet av sig"

Citatet som rubriken innehåller gjorde min dag! Att det var Sebastiano som sa daet också gör det inte sämre!

Iaf, varit hemma en stund nu, ska ta och skriva ett CV och ett litet brev till en arbetsplats sen slår jag på en film. Fortfarande suuupertrött! Så sova tidigt är bara förnamnet på vad jag ska göra ikväll! Faast.. Ska videosamtala med Kajsan för att vi ska göra vår naturkunskaps uppgift, jippi!
Däremot så hatar jag att sova själv så därför skulle jag nog inte lagt mig tidigt iaf, frivillig som vill sova med mig inatt? Du vet var jag bor.

PUSS ! :*

Ni får lite bilder från dagen :

Nicole & Rasmus

Rebecca & jag


Okej det blev bara två bilder men skit samma ? :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0