~

                                                                 -How do you spell love?
                                                           -You don't spell it, you feel it!


Bara så där till att börja med så vill jag säga att jag är på riktigt dåligt humör. Kanske det beror på att jag än en gång lyckats få feber, världens råförkylning & fasligt ont i halsen. Kanske inte.
För det andra så saknar jag Sophie jättemycket! Vill höra hennes skratt igen, det skrattet gör mig glad.
Och för det tredje så vill jag krypa ner i min alltför sköna säng, dricka cola, äta fruktsallad & kolla på OC.


KÄRLEK ♥



Kommentarer
Postat av: sophieriksson

saknar dig mer gumman, vi får ta & ses snart ♥

2011-09-14 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0